Jumaat, 22 Mac 2013

jumaat

assalamualaikum

alhamdulilah jumaat datang lagi syukur masih diberi kesempatan bernafas di muka bumi ini
harini jumaat 22 march hujan rahmat telah turun dengan lebatnye..agak lame bumi jb tak dibasahi hujan
hari2 biase selalu panas terik smpai rase kulit menipis subhanallah..

biase bila hari2 jumaat aku memag suka dengar selawat syifa org berzanji sesungguhnya sangat menennagkan hati jiwa rase makin kuat mengigati allah pencipta sekelian alam kalo xcaye cuba la buat and amalkan insyallah tenang jiwa hati yg gundah gulana pon bole jadi soft segala masalah bole ilang bile hati kita sntiasa berzikir istigfar mengigati allah..baru2 ni aku ade tejumpa 1 blog ni bila buka blog die ati aku rase tenang je damai rasa hati ni kt blog dia sbb bile bkk je blog die msti kuar selawat nabi "binnabil huda"
tuan empunya blog tu seorang gadis manis sangat cantik wajahnya even aku tak kenal dia tapi aku dapat rasakan yg dia seorang manusia yang baik akhlak..slalu aku chating dengan dia kt chatbox je..kerana "binnabil huda" juga la aku selalu berkunjung ke blog dia smpai la skrg heheheh tapi aku just silent reader blog dia je..http://cikwand.blogspot.com/ ni link blog yang aku maksokn tu :D


ni video yg membuat aku jatuh cinta hingga ke hari ini dan saat ini aku msti akan dengar berulang2 kali

1 ulasan: